Nie wiem, czy pamiętacie, ale jakiś czas temu Snapchat zaprezentował i wydał na rynek amerykański swoje “specjalne” okulary Spectacles. Dla przeciętnej osoby są to po prostu okulary przeciwsłoneczne z wbudowaną kamerą. Jednak dla użytkowników aplikacji Snapchat może to być ciekawe rozszerzenie usług i dodawanie wideo i zdjęć do swojego profilu z innej perspektywy, tzw. POV.
Snapboty, czyli vending machines stanęły w USA w listopadzie i to właśnie za ich pomocą można było kupić okulary. Automaty teraz również staną w pięciu europejskich miastach, a są nimi Londyn, Berlin, Paryż, Barcelona i Wenecja. Snapboty będą każdego dnia stały w innym miejscu na terenie każdego z miast. Łatwo będzie je można zlokalizować danego dnia dzięki stronie spectacles.com.
Okulary Spectales będzie można też kupić za pośrednictwem strony internetowej w Austrii, Belgii, Danii, Niemczech, Hiszpanii, Finlandii, Francji, Irlandii, Włoszech, Holandii, Norwegii, Szwajcarii, Szwecji i Wielkiej Brytanii za 150 euro. Jednak znajdując się w jednym z miast, gdzie ustawiony został Snapbot, więcej zabawy da kupienie ich bezpośrednio w automacie i nie trzeba czekać na dostawę swojej pary.
Źródło: Snapchat, The next web